Medarbetare Sökes!
Hej hörni! Det kanske är lite tidigt med detta inlägg, men för att få lite liv i sajten så skulle jag behöva lite Medarbetare! Hör av dig på PM om du är intresserad eller skriv i tråden.
Krav:
Kan se över sajten och hålla koll
Minst 9 år gammal
Någorlunda aktiv ibland
Japp, det var väl det!
Du är bäst!
- Redigerat 2023-05-04 11:58 av StellaNostra40
Hej! Jag skulle jättegärna vilja bli Medarbetare! Jag är väldigt aktiv på iFokus. Flera timmar per dag, jag är 9 och älskar Djur? natur, taekwondo, och teckning.
#1: då ska jag se om jag kan lägga till dig! 😎
Du är bäst!
☺️tack vad kul!
Om du vill kan jag bli tillfällig Medarbetare tills du fått fart på sajten?
Jag är i 30-års åldern och har varit medlem och värd på iFokus i drygt 10 år så kan det mesta när det gäller att starta och driva en sajt. Jag tänkte om du i så fall har frågor kring hur man gör si eller så, så är du varmt välkommen att fråga mig antingen hur man gör eller om jag kan ordna det åt dig. Även om du undrar kring om man kan göra si eller så.
Har även lanserat en sajt som jag skapade från noll, så jag vet vad som behövs för det också om det är något du skulle vara intresserad av.
Inget måste såklart, men jag minns själv hur förvirrande alla funktioner kan vara innan man lär sig. :P
Och menar naturligtvis inte att jag tänker ta över eller nåt annat dumt, utan menar verkligen bara att jag kan finnas som person att fråga ifall det är något du inte vet hur det fungerar. Eller om du vill ha tips eller råd kring ämnen eller trådar man kan skapa för att göra sajten lite roligare etc. :)
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
#4: absolut! ☺️
Du är bäst!
Då är det bara att skicka PM om du har några frågor eller behöver hjälp. Antingen en och en eller om du vill göra en lista eller sådär. ^_^
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
- Redigerat 2023-05-04 11:57 av Calcifer
#6: 👍🙌
Det blir super!
Du är bäst!